Tji fick jag!

Det var sista gången jag skröt om att jag hade en massa tid över. Jag har vaggat och burit på en ruskigt missnöjd liten Skrutt hela eftermiddagen.

Nu sover han dock gott i sängen sedan två timmar tillbaka. Han slocknade tillslut, totalt utmattad efter allt skrikande, med snutten över ansiktet till ljudet av speldosans plinkande. Daniel och jag har spelat in melodin på mobilen - så vi slipper springa i skytteltrafik in till sovrummet för att vrida upp dosan varannan minut tills lillprinsen somnat ordentligt.

Nu struttar vi omkring i lägenheten som stolta tuppar - och känner oss som de smartaste föräldrarna som någonsin funnits på denna jord. Spela in bebisen favorit-ljud, det kallar jag smart som tusan!

Vi är bergis de första föräldrarna som gjort något så briljant, och borde minst få nobelpriset för vår påhittighet! ;)

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Kanon smart idé:)

Ha en bra dag.

kram

2010-02-16 @ 07:36:32
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: myamia

det var smart :)

2010-02-17 @ 10:26:28
URL: http://www.myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0