Vi längtar efter...

..Evelina, Skruttens góa moster och min fina syster som för tillfället bor i Stockholm (ja, vi hoppas för allt i världen att hon inte flyttat dit för gott - hu, vad långt!). Skrutten och jag fick sova i hennes rum inatt, och han verkade tycka att det var rätt så trevligt. Men ännu mysigare hade det föstås varit om moster sovit bredvid, tycker han.

Därför har vi ägnat dagen åt att smida planer över hur vi ska lura hem henne igen. Och ja, vad finns det egentligen i lilla Gråbo som kan få henne att inse att hon borde bo här istället för i stora staden Stockholm som hon älskar?!

Tja, söstra mi, tillexempel hade du kunnat hoppa lite på studsmattan i trädgården.



...om den inte hade varit helt översnöad.

Eller varför inte ta en tur med cykeln i de fina omgivningarna?


'

...eller nähä, den var visst också täckt med snö.

Men sola på balkongen kunde du iallafall gjort om du varit hemma!



... bara du passar dig noga så att du inte får en istapp på flera decimeter i huvudet!

Du ser Evvis, ett vintrigt Gråbo bjuder på massor av spännande att göra! Vad kan möjligtvis finnas i Stockholm som är så mycket festligare än här? Kom hem nuuuu!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahahahahahahahahahahah, jag dör. Usch! Tyvärr är det snö här också, inte lika mkt kanske, men snö är det. skrooot! jag tycker ni alla flyttar hit istället ;) LOVE

2010-02-23 @ 13:16:23
URL: http://hihater.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0