"en ny soffa tack!"

I förrgår var Benjamin och jag hos min kompis Hanna och myste hela dagen. Benjamin verkade tycka att det var lika trevligt som jag (och bestämde sig bland annat för att sova medan mammsen blev bjuden på supergod lunch!). Allra bäst gillade han Hannas soffa, stadig och bra för en liten vinglig gosse - inte alls sådär hal som hemma hos oss!



Nu påstår han att han ska spara sin veckopeng så att han kan köpa en likadan (hans mamma och pappa är nämligen inte så lättövertalade när det gäller att göra sig av med deras plufsiga sköna skinn-soffor!). Jag har då ingen aning om var han har tänkt placera soffan på våra 44 kvadratmeter, men det lär väl visa sig! :)



Mina fina, fina tjejer gosar med en nöjd Skrutt!

Kommentarer
Postat av: Lavsund

åh titta! vilken gosig liten gosse! =)

2010-01-28 @ 14:51:24
Postat av: Anonym

Hahaa. han såg så skön ut när han satt helt själv bredvid dig där och titta! jag kan upplysa om att jag har ätit den "fantastiska maten" sen i tisdags och den börjar även för en hanna andersson att kännas tjatig. de va himla mysigt i tis! puss på er

2010-01-28 @ 16:07:12
Postat av: Eva-Lena

Vad stor han har blivit lill killen. Så söt :)

Kram

2010-01-28 @ 19:00:44
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: carro

Skruttas växer och växer:) Puss på B

2010-01-28 @ 19:46:06
Postat av: Johanna L

Hahah vad rolig du e Johanna. Och vad stor han blivit! Forfarande helt underbart söt:D

2010-01-28 @ 20:52:34
Postat av: Evelina

i miss yoooooooooou

2010-02-01 @ 10:10:56
URL: http://hihater.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0