Gråbo-mys!

Skrutten och jag är i Gråbo och myser över helgen. I min fantasi innebär det att jag får vila mina mamma-armar lite, eftersom bebisen vill passa på att gosa med mormor och morfar dagarna i ända. I verkligheten är dock Benjamin lika mammig här i Gråbo som när vi är hemma (inte för att jag klagar, det är väl härligt att det finns åtminstone en ordentlig människo-kännare här i världen!?)

Men efter en lång middagslur och mjölk-slurk gånger två har Lilleman varit pigg och go i säkert en halvtimme, så både mormorn, morfarn och morbrorn har fått sig en ordentlig släng av bebis-gos (mormorn fick hålla så länge att hon tillochmed hann gråta en skvätt över sin lilla prins!)



Hoppas ni haft en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Carro

Lilla goding. Puss Puss På Benjamin

2010-01-24 @ 20:20:08
Postat av: Gammelmoster

Nästa gång vill jag att ni anmäler till mig att ni ska åka till Gråbo, så jag också får gosa lite!!

Kram!

2010-01-25 @ 08:37:52
Postat av: kicki ( gammelfaster )

Va söt han är. Han har vuxit massa ju!!

Hoppas vi ses snart.

Kram till hela familjen

2010-01-25 @ 16:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0