Liseberg!

Igår kväll var jag och min fina vän Hanna på Liseberg en sväng. Allsång med Lotta var målet! Vi tröttnade efter ett par låtar, och smet iväg för att bränna lite av våra överflödiga pengar på lyckohjulen istället. Vi vann ingenting, förstås.

Om ett par timmar beger jag mig tillbaka till Liseberg igen, men denna gång i sällskap av min lilla familj. Skrutten ska få ta sin första runda i farfarsbilarna - jihoo!



Glad unge - trots tänder, som bestämt måste bråka med honom, hela semestern lång!

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh - vad söta dom små bissarna är! :-)

Hoppas att ni får en härlig eftermiddag/kväll på Liseberg.. själv sitter jag på jobbet och kikar ut på solen! vi hörs SNART! puss!

2010-07-27 @ 16:19:16
URL: http://ninamelin.blogg.se/
Postat av: Carro

lilla underbara benjamin

2010-07-27 @ 17:33:23
Postat av: kicki

Sötnos!

Hoppas tänderna snart slutar göra ont på dig!!

Ses snart

Kram

2010-07-27 @ 22:31:29
Postat av: Evelina

hahaha i die. lilla tjockis-sköldis <3 i miss you. snart får jag också myyyysa!

2010-07-28 @ 11:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0