Vi laddar!

Om en stund ska Skrutten och jag bege oss ner mot nya Ullevi. Daniel skall stå på scen under invigningen av Gothia Cup, och det får vi förstås inte missa. Kameran är laddad, Skrutten passar på att ta en powernap, och hans peltor-kid ligger nedpackade i väskan!



Vi har tränat på att använda hörlurarna idag. Skrutten tyckte inte alls att det var så skojigt som han försöker inbilla er. Faktum är att han försökte slita av sig dem så fort de satt på plats. Men så snart vi har intagit Ullevis arena så kommer han älska dem, det känner jag på mig!

Off we go!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det var det sötaste!!! Kram på er

2010-07-19 @ 21:55:50
Postat av: Carro

Åå så underbar!! Kram

2010-07-20 @ 06:51:46
Postat av: Evelina

hahahaha min lilla lilla skrotnisse. världens sötaste

2010-07-20 @ 08:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0