"Älskade, hatade stödstrumpor!"

Jag älskade - och hatade mina stödstrumpor, när jag var gravid! :) Men med svullna fötter var de ett måste, inte så himla kul kände jag, speciellt inte i sommarvärmen. Men ojoj, så sköna de var för trötta gravid-ben!

Det fick förstås bli en sida om detta till gravidalbumet. Som vanligt är den scrappad rakt på ett svart albumblad. Jag tyckte det var smidigast att hålla mig undan album med plastfickor, eftersom jag ville ha mycket dold text på mina layoter. Tankarna kring att vara gravid är sådana som lätt glöms om de inte dokumenteras väl, tror jag iallafall :)



Nu ska jag och lillskrutt bege oss till Gråbo! Vi skulle egentligen till hans farmor och farfar och mysa idag, men de var vrålförkylda så vi får skjuta på det ett par dagar. Det blir söndagshäng hos mina föräldrar istället. Daniel ska ha en skön dag för sig själv, och sen gå och se Kent spela ikväll!

Ha en mysig söndag! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0