Det är en stor dag..

..i Skruttens värld idag! Han har haft barnvakt för första gången :)

Jag skulle iväg på ett läkarbesök, och Daniel jobbade en sväng på sitt gamla jobb. Morfarn och morbrorn fick rycka in och gulla med lillprinsen en liten stund, och det gick hur bra som helst. Troligtvis var det mest mamman som var nervös - Skrutten verkade inte ens märka att jag försvann!

Ikväll är det min kväll här hemma, jag ska sätta mig vid scrap-bordet en stund och förhoppningsvis hitta lite inspiration till att scrappa lite! :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Man är väl van, eller?

2010-03-18 @ 19:52:44
Postat av: carro

Åå Snutte!!

2010-03-18 @ 21:08:11
Postat av: Anna Fröjdh

Mor och Farföräldrar är allt bra att ha, världens bästa barnvakter :)

Eller hur känns det konstigt att dra iväg alldeles själv. Den saknaden de första gångerna är ju enorm.. hehe men man vänjer sig tillslut och kan tillochmed njuta lite ;)

2010-03-18 @ 21:18:11
URL: http://frojdh.blogg.se/
Postat av: Nina Melin

Hoppas att de nya scrapbook-arken (?) kommer till användning! :-) Tack för igår. PK

2010-03-19 @ 08:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0