...

Vi har hållt oss hemma med en sjuk skrutt i en vecka nu. Lite småsegt, men man hinner scrappa mycket om man är en effektiv mamma! :) Här får ni se en utav sidorna jag gjort i veckan..



Flera små tok-roliga bilder på Benjamin i sin mosters gosiga mössa! Jag är jättedålig på att använda de dekorationer jag köper. Det lilla rådjuret kommer från ett ark med stickers som jag köpte för ... ja, jag vet faktiskt inte, men väldans länge sen iallafall! :) Nu försöker jag utmana mig själv att använda de dekos jag har! Ingen idé att köpa nytt om det inte kommer till användning, eller hur!?


Kommentarer
Postat av: Lavsund

oj vilken fin! du e så duktig. jag tittar på dina fina scrapmontage och får insperation!! :)

2010-03-20 @ 19:01:03
Postat av: Johanna ~ Silwerstar

Snygg layout!! Bilderna är riktigt härliga! :D

2010-03-22 @ 20:33:14
URL: http://silwerstar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0