Sjukstuga!

Benjamin är fortfarande lite småkrasslig, så vi håller oss hemma och myser fortfarande. Idag skulle vi egentligen på stort kalas med släkten, men vi hoppade över det. Känns onödigt att dra på sig fler eventuella baciller när han redan är så hängig..

Mamman börjar dock klättra liiiiitegrann på väggarna, och längtar efter att umgås med någon annan än gnällig bebis och uttråkad sambo. Det är mysigt att gå hemma båda två, men ibland blir det för mycket av det goda :) Daniel får smita iväg ibland och tanka energi på annat håll, men än så länge är det svårt för mig att ta några längre utflykter - eftersom jag då också stjäl med mig maten för den lilla prinsen, hihi.

Skrutten verkar dock tycka att allt är ungefär som vanligt - minus den snoriga näsan och envisa hostan då förstås!



"Skulle vi ha tråkigt menar du mamma?! Jag har det väldans skoj måste jag säga, som får ligga på bordet och filura!"


Kommentarer
Postat av: Lavsund

åh världens sötaste benjamin!! =)

längtar efter att få träffa dig johanna!! men vi hörs imån och bestämmer träff!

kraam

2010-03-20 @ 18:57:59
Postat av: carro

Han är verkligen så lik både dig o Daniel!!:)

2010-03-21 @ 08:45:10
Postat av: frans

heeeerrreeeguuuud!!!!!!!! har han borjat ga ocksa lr?

langtar efter att traffa er.

massans kramar

2010-03-21 @ 14:41:03
Postat av: evelina

åh, nusse! jag saknar er så himla mycket!!

2010-03-22 @ 09:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0