söndagsmorgon...

Det är tidig morgon i den lilla familjen, och min tur att gå upp med en morgonpigg liten skrutt (som förresten sovit förvånansvärt bra inatt, bara vaknat en gång för att fylla på magen!)

Skrutten ligger på en filt på golvet, och jag sitter med min tékopp framför datorn. Ibland gnäller han till, lillprinsen. Men han ropar inte på mig. Nej, han skäller på sin lilla prassliga tygbok, för att den är så nedrans svår att få in i munnen. Allt ska undersökas, stoppas i den lilla munnen, och gnagas på med en tandlös liten käke. Det är så häftigt att få vara med och se när han upptäcker världen omkring sig!


Kommentarer
Postat av: carro

ÅÅå sötnos! Jag är också uppe tidigt på ledig helg tycker jag. Katten skrek ju så in i H utanför. Pussa B från mig

2010-03-21 @ 08:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0