Bloggtorka!

"Jag väntar på ett inlägg i bloggen.." påpekade en av mina kära vänner igår (som för övrigt inte bara väntar på det, hon är höggravid och redo att klämma ut en liten goding, när nu han/han behagar komma. Som jag längtar!).

Och ja, det råder ju faktiskt en väldigt trist bloggtorka här just nu. Jag skyller på att solen har letat sig fram och att Benjamin har haft ett par dagar då han inte hyllat livet direkt - ingenting verkar speciellt roande för min lilla goding just denna vecka (och jag har därmed varit dödstrött på kvällen, när han somnat och jag fått en välbehövlig paus, ingen ork över för att blogga finurliga inlägg alltså).

Dessutom förbereder jag mig för vårsommarens stora happening! Nästa helg går det av stapeln, bröllopet mellan våra underbara vänner. Jag har fått den stora äran att skriva placeringskorten, så det ska fixas i dagarna. Dessutom skall kläder/accesoarer fixas till mig och Daniel. Och jag skall förbereda mig mentalt på att lämna bort Skrutten över natten för allra första gången! ;)

Det är mycket just nu alltså, men snart är jag nog på banan igen. Håll ut :)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: carro

Benjamin är så underbar!!!! Jag fick ditt mess förut. Jag är trött idag men tog mig ner på Willys:) Längtar efter liten. Saknar er! Puss C

2010-05-26 @ 18:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0