Lovely!

Igår hade jag en heldag på bortaplan, utan min lilla prins. Det vankades möhippa för en av mina bästa vänner! Vi kunde inte valt en bättre dag, solen sken och vi hade det huuuuur härligt som helst!

Skrutten hade det supermysigt han med, var med pappa och hälsade på hos sin farmor och farfar hela dagen och verkade inte sakna mig det minsta. Känns fantastiskt skönt att veta att jag kan ge mig iväg på äventyr utan problem! :) Nattningen var det dock lite värre med, Daniel fick kämpa med en ledsen liten gosse i nästan två timmar, innan han slocknade av ren utmattning. Plutten! Men men, vi får öva vidare så ska det nog gå fint så småningom också!

Idag är Daniel iväg på spelning på bröllop, Skrutten sover sedan en timme tillbaka, och jag ska slänga mig i soffan och titta på något tjejigt!

Bilder på den blivande bruden utlovas inom en snar framtid! :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: carro

Kul med lite bilder! Jag väntar :)

2010-05-15 @ 22:12:36
Postat av: den blivande

Hihihih, jag väntar ... såg så hemsk ut va, men kände mig så härlig hela dagen skall du veta. Kul att få planera alla kommande möhippor!!!

Puss

2010-05-16 @ 10:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0