Underbara sommar!

Precis när jag publicerat det förra inlägget, förde jag över lite nya foton till datorn - och insåg plötsligt att det bara finns en enda anledning till uteblivet bloggande! Jag har helt enkelt njutit av livet, värmen och solen tillsammans med min lilla ljuvliga unge, underbara familj och vänner, och fantastiska sambo.

Kolla in dessa härliga bilder tillexempel! Benjamin och jag låg på en filt i Slottskogen tillsammans med min fina vän Sofia hela eftermiddagen i lördags, och kikade på alla duktiga löpare i Göteborgsvarvet.










Underbar dag, i underbart sällskap! Sol=glädje!

Johanna.


Kommentarer
Postat av: carro

Så fina ni är!!

2010-05-26 @ 20:00:00
Postat av: A

Gud vilken söt unge!

Inget ont om den blivande bruden, men nu var det dags för lite omväxling :) kram

2010-05-26 @ 20:24:51
Postat av: Evelina

världens finaste! <3 vad fin du är i håret! puss

2010-06-04 @ 15:20:43
Postat av: Karstenfride

Very resourceful, thank you dave

2011-01-13 @ 13:12:36
URL: http://karstenfride.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0