...

Här är det dåligt med inlägg, precis som väntat. Vi har fortfarande inte fått vårt internet i lägenheten, och det lär troligtvis dröja ett antal veckor till...

Morgonen har vi ägnat på öppna förskolan, de hade en fotograf där idag så vi tog de allra första studiobilderna på lilleman. Han flinade upp sig framför kameran, trots lång väntan på vår tur, vårt lilla charmtroll.

Efter fotograferingen traskade pappan och barnet hemåt, och jag stannade kvar på biblioteket intill. Kopplade upp laptopen här, ska plugga var det tänkt - men hur var det man gjorde nu igen?! Jag känner mig minst sagt ringrostig efter ett års uppehåll! Men, kommer jag bara igång så blir det nog bra. Jag gillar att skriva uppsats!

Troligtvis lär det bli på biblioteket jag ägnar mig åt att plugga - inte lätt att göra hemma när en buskille lockar på uppmärksamheten. Dock verkar det som att jag får bära med mig en högre stol? Borden här är så höga så jag har kramp i axlarna efter bara en kvart framför datorn. De är inte gjorda för pigméer med andra ord! ;)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Evelina

johannis, när martin kommer hem från sthlm kan ni ju låna vårt mobila bredband, vi använder ju inte det när vi bor här ändå, så kommer det till användning :) Puss

2010-11-05 @ 16:02:15
Postat av: Mamma

Du får väl packa ner en kudde tillsammans med laptopen, lillfis! :)

2010-11-06 @ 08:06:36
Postat av: Lollo

Klart du klarar en uppsats enkelt, du har det i dig, märks på bloggen

Kram

2010-11-06 @ 21:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0