För min skull?!

De bygger om på vår ICA-butik. Hela sortimentet har de blandat omkring i lokalerna, i en enda märklig röra. Detta gör de för min skull.

Ja, det är iallafall vad de hävdar. "Vi bygger om, för din skull!" Det ska tydligen bli bättre, enklare, och fräschare. Så säger de.

Inte en enda ursäkt har jag fått. Inte ett endaste litet "förlåt för att du får springa runt genomsvettig i vår butik med din tjocka vinterjacka och tunga skolväska och leta efter precis varenda jävla vara, eftersom vi flyttat runt på precis varenda liten grej" har jag fått höra. "Vi ber om ursäkt för att vi stjäl din tid, idag tar det dig 40 minuter att handla istället för de normala 12, men vi kände liksom för att flytta runt lite på våra varor!" har de inte heller sagt.

Nej, istället flinar "Pelle" åt mig, från sin plats på reklamskylten. Med borrmaskinen i högsta högg deklarerar han: "Jag bygger om, för din skull!"

Ja, men tack så hemskt mycket Pelle. Detta var precis vad jag önskade mig. En ny fräsch butik, där man inte hittar någonting, eftersom ingenting står där det brukade stå.

/bitterfittan 2

Kommentarer
Postat av: Carro

hahahahahhaha

2010-11-19 @ 21:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0