Ombyggnad på ICA - del 2

Igår eftermiddag bestämde jag och Daniel oss för att det var dags att adventspynta hemmet. Jag har inhandlat en ny söt adventsljusstake, och till det behövdes röda ljus.

På vägen hem stannade jag till på ICA och sprang återigen omkring svettig mitt i deras ombyggnation och letade arslet av mig efter stearinljus! 10 minuter senare fann jag dem på precis samma plats där de alltid tidigare har funnits. Väldigt märkligt, skulle jag vilja säga, med tanke på att de flyttat runt på exakt allting annat. Som sagt, deras ombyggnad saknar helt och hållet logik.

Kan man stämma dem på något sätt tro?!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Nej, nu får du ge dig!

Jag kan väl inte hjälpa att du inte orkar gå hem med din skolväska innan du handlar! Du tycker kanske att vi skulle rättat oss efter dig innan vi byggde om i butiken, så du slapp ha jacka på dig? Mitt i juli kanske, när jag har semester? Och sen har du mage att klaga på att jag inte hunnit flytta ljusen än! Pelle

2010-11-27 @ 17:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0