Skolstart!

Imorse var det dags. Första riktiga dagen i skolan, på ett helt år! Galet! Lilleman har uppmärksammat att mamman inte är hemma på heltid längre, och kompenserar det med att vägra låta mig lämna rummet när jag är hemma. Jag längtar förstås efter honom när vi inte ses, så vi kan gärna gosa - precis hur mycket han vill!

Hursomhelst, jag hade visst glömt hur trött man blir av att ägna dagen i en föreläsningssal! Dessutom har jag slösat på krafterna genom att skriva en avancerad plan för min kommande uppsats som skall skickas till handledaren inom kort.

Utöver det, så har jag pratat i telefon med kvinnan som flyttat in i vår gamla lägenhet. Hon är inte nöjd med städningen av skenorna i sovrumsgarderoberna, och vill att jag kommer dit på lördag och skurar dem. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, vi har curlat henne med olika saker under precis hela lägenhetsbytet, och så har hon mage att klaga på en sådan petitess! Jag blev så ilsk att jag var tvungen att skicka henne ett elakt sms efter att vi hade lagt på, så bli inte förvånade om jag dyker upp i "grannfejden" inom en snar framtid! :)

Nu, soffmys! Kram!


Kommentarer
Postat av: Carro

Men skojar du!!

2010-11-09 @ 10:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0