Bus-bebisar!

Igår myste jag och Benjamin med denna lilla goding och hans mamma:



Det är Melvin, som jag visat tidigare i bloggen. Jag och hans mamma har känt varandra sedan vi själva var små. Inte riktigt så små som våra grabbar, men ändå! :) När Melvin föddes en och en halv månad efter Benjamin, så kändes det som att Benjamin var såååå mycket större. Men nu har de liksom vuxit ikapp varandra, och är två riktigt goa buskillar båda två!

Hur som helst, vi hade en supermysig dag med fika, promenad och lek i Gubberoparken i närheten av oss. Jag ville få till ett par fina foton på killarna tillsammans, men hur sjutton bär man sig åt för att fota två busiga bebisar på samma gång?



Antingen kryper den ena iväg på äventyr..



..eller så smiter den andra!



Eller också så bestämmer den ena sig för att anfalla mammans kamera, med kompisen hack i häl!



Eller så ger sig killarna helt enkelt iväg mot ett gemensamt mål...



...något som helt enkelt verkar mycket mer spännande än en trist mamma bakom en kamera! :)

Några "ordentliga" bilder fick jag förstås, men dem får ni se en annan gång!

Johanna.





Kommentarer
Postat av: Fotomamman nr 2

Ååh så fina bilderna blev! Detta måste vi göra om, ska då spexa till det ordentligt för att avleda och alltså inte ta en massa bilder själv! Haha. Kramar på er.

2010-10-06 @ 11:22:23
Postat av: Carro

Så finA dom är :)

2010-10-06 @ 18:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0