Jag tänker aldrig mer flytta ;)

Flyttstädning och flytt gick strålande, tack vare ovärderlig hjälp från våra underbara familjer. Jag älskar vår nya lägenhet, det känns som vi kommer stortrivas här! Men puh, vad jobbigt det är att flytta, jag tror vi blir kvar här! :)

Imorgon installeras vår telefon, sen lär det dröja några veckor innan internet kommer. Just nu snål-surfar jag på någon granne, med en inte så nöjd sambo i bakgrunden. Använda andras nätverk i smyg får man bara göra om man måste fixa något viktigt - att blogga går tydligen inte under den kategorin ;) Så det lär bli snålt med inlägg ett tag framöver. Om inte någon av er vet hur man bloggar från en iphone förstås?! Skicka en instruktion isåfall!

Skrutten verkar gilla vårt nya hem, här finns gott om plats att krypa omkring. Ja, han var så sugen på att få komma upp och busa imorse, att han bestämde sig för att det var morgon redan halv fyra! Icke, sa mamman och pappan bestämt - och genomled en av de värsta nätter sedan prinsen föddes. Han illvrålade och babblade om vart annat, och vägrade bestämt att sova. Efter någon timmes krångel däckade han lyckligtvis, och lät den trötta mamman sova till halv sju åtminstone! :) Idag har vi vart iväg och köpt en rullgardin till sovrummet, hoppas att han sover något bättre inatt.

Om ett par veckor är det tänkt att han ska flytta in i sitt rum, men först ska där fixas iordning. Roligaste projektet, tycker jag åtminstone! Största bonusen med flytten är att jag och Daniel är lediga båda två nästa vecka, innan jag börjar plugga igen, så vi lär hinna med ett par vändor till IKEA ;)

Kram på er, vi hörs snart hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0