Antal vurpor med...

... nya gå-vagnen: 1 st.

Efter det ignorerar Lilleman den totalt. Han verkar helt enkelt ha bestämt sig för att den är en dödsmaskin som aldrig mer bör användas! Däremot har han upptäckt glädjen med att resa sig, mot precis allting som man överhuvudtaget kan resa sig emot. Tidigare har han rest sig på alla fyra, mot lägre höjder, och enbart dragit sig upp till stående mot oss. Men nu dras det i möbler, stolar, dusch-draperier - you name it! Spännande!

Jag vilar mig lite i soffan med en kopp kaffe, medan godingen sover middag. Hemmet mitt ser ut som ett bombnedslag, men det bryr jag mig inte om! :) Snart vaknar min lilla Skrutt igen, och då är det lek och bus till max som gäller - vila för mamman emellan varven är också nödvändigt! ;)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Carro

Kom igen nu Benjamin. Du kan ju inte gå miste om lite lek med den "snygge" kärran ;)

2010-09-15 @ 09:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0