Sjuk gosse...

...trött mamma!

Trots att jag gick och lade mig redan klockan nio igår kväll, så känner jag mig inte det minsta utvilad. Natten var inget vidare, med en liten sjuk gosse som behövt både välling, nya blöjor och X antal godnattvisor.. Stackars Daniel, trodde inte det var sant när det var dags för honom att gå upp vid sex-tiden för att åka och jobba.

Nu sover Skrutten middag, och jag tar en välbehövlig paus. Åtta blöjbyten sedan klockan fyra imorse, eller är det fler? Jag har nog tappat räkningen. När prinsen nanat färdigt ska vi göra ett nytt försök att ta ett "mittstråle"-urinprov på honom. Vi kämpade hela förmiddagen igår, men utan resultat! Benjamin fick krypa omkring naken på golvet och leka, och jag fölljde efter som en hök med en liten plastburk. Det är ingen enkel match att ta ett prov på en unge som inte talar om när han tänker kissa! :)

Hur som helst, jag känner mig helt slutkörd! Finns det något slags spa för trötta mammor tro? Isåfall checkar jag mer än gärna in, en vecka eller två!

Johanna.

Kommentarer
Postat av: Carro

Tänker på dig min kära!!

2010-09-22 @ 11:50:32
Postat av: Annelie

Stackars er! Hoppas han snart kryar på sig. Spa känner jag till två st bra, ett i Frillesås och ett i Gråbo.Man får dock inte komma utan bebis till något av dem två, om det var det du tänkte :) Kram mamma

2010-09-25 @ 19:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0