Carro cykelmästaren!

Min fina vän Carro kommenterade såhär appropå mitt senaste inlägg:

"Då är vi ju två med blänkande blå sak!!! Jag cyklade häromdagen och jag kan lätt kalla mig trafik fara. Det mest pinsamma var när jag som en mycket mycket gammal människa fick stanna cykeln när jag skulle prata i telefon för att annars hade jag ramlat.
Man undrar ju liksom!? Puss"

Underbara du, jag skulle över min döda kropp försöka mig på att prata i mobilen samtidigt som jag cyklade. Jag vågar för tusan inte ens växla! Fem centimeter från handen sitter växlarna, men handen min vägrar släppa sitt krampaktiga tag om cykelstyret - herregud, det kan ju vara livsfarligt att cykla med en hand! Och att ringa på ringklockan ska vi inte tala om. Näe, det låter jag bli helt enkelt! :)

Så jag skulle tro att du är snäppet vassare på cykel Caroline, vi kanske skulle cykla kapp någon dag?! :) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst vi kan väl ta en "kärring" tur ihop! Men bara om jag får en fin korg där fram;)

2011-04-06 @ 21:11:57
Postat av: Sandra

Åh, jag är så glad att höra att det är fler som håller krampaktigt om styret. Om jag fick min vilja fram, skulle jag helst bara cykla framåt så att jag slapp svänga också. Min fina cykel som jag köpte, är använd max tre gånger å står nu i säkert förvar på vinden. kram!

2011-04-06 @ 22:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0