Jul-paus!

Det blev visst en liten paus här i bloggen under jul. Istället har jag ägnat mig åt sådant som julen är till för - umgåtts med min fina familj!

På juldagens kväll fick Skrutten hög feber och morgonen där på däckade jag in i magsjuka, urk! Annandagen spenderades med andra ord i sängen..

Uppdatering från vår mysiga jul ska jag försöka få till under veckan. Dessutom funderar jag på en bloggfavorit från förra året - en summering i ord och bild av året som gått. Vad tror ni om det?

Hoppas er jul varit fantastisk!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Din stackare. Nu har du varit dålig riktigt länge...

Det vore jättekul med en års krönika i år igen!

Förlåt, datum kommer.

Kram Sofia

2011-12-28 @ 07:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0