Paus!

Idag har Skrutten och jag varit på Vattenpalatset i Lerum. Som världens bästa badsällskap hade vi med oss morfarn, yngsta morbrorn, mostern och kusin Vincent.

Benjamin badade som en galning och tyckte att det var hur roligt som helst (till skillnad mot sist när vi var på ett vattenpalats och ungen vägrade gå längre ner i poolen än att vattnet nådde till knäna!). Ett mycket bra sätt att spendera förmiddagen på alltså!

Efteråt åkte vi med hem till mina föräldrar. Den inbillningssjuka mamman hade föreställt sig att den busiga lilla tvååringen skulle vara så trött efter badandet att han skulle sitta fint på mattan och bygga med lego hela eftermiddagen.

Tji fick jag! Istället har jag, mormorn och mostern turats om att hålla vildingen i schack. Min busiga lilla prins har flängt runt här hemma och hittat på det ena buset efter det andra. En jättehård porslinstomte har bland annat råkat träffa min panna av oklar anledning.

Nu sover dock den lilla juvelen gott efter bad, godnattsagor och mys och jag har barrikerat mig i soffan! Känner mig ärligt talat lite extra värd att njuta av min mammas kantarellomelett just ikväll ;)

/en trött mamma


Kommentarer
Postat av: ulltussen

Vi var också och härjade på äventyrsbad idag, med vår lilla tjej på 6 mån.Hon sken som en sol och plaskade gott i 2 timmar, sen slocknade hon stenhårt på parkeringen. Trodde hon sov för natten men kl 20 så kvittrade den lilla igen. Tydligen tar det inte lika stenhårt på små eller?

2011-12-29 @ 22:50:24
URL: http://ulltussen.blogg.se/pysslar
Postat av: Eva-Lena

Fult upp kan jag förstå.

Godfortsättning Johanna

Kram

2011-12-30 @ 06:02:07
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0