En liten prins!

Inatt blev jag moster till en liten ljuvlig prins! Min syster och hennes Martin har fått sin efterlängtade lilla gosse, och Benjamin har fått sin allra första kusin. Lycka!

Jag har varit på snabb-visit på Östra idag och gosat lite med honom, han är helt underbar. Så söt!



Söta, söta små bebisfötter! Ni ska självklart få se hur fin han är, snart! Men först måste hans mamma och pappa få njuta av honom ifred lite. Gosa, fota, gosa mera och sen blogga på mammans egna blogg. Sen kommer bilder här, om jag får lov förstås! :)

/En stolt moster.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ojoj, så små fötter! Grattis än en gång till mosterskapet :)

2011-02-07 @ 22:04:54
Postat av: Carro

Å vilka små fina fötter!! Vad kul det är. Grattis moster igen. Puss

2011-02-08 @ 08:05:13
Postat av: mya

omg så söta små vackra fötter! vilken lycka! grattis till familjen och till den stolta mostern ;)

2011-02-12 @ 17:25:09
URL: http://www.mrsmamamya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0