Första jobb-dagen!

Jag börjar egentligen inte jobba förrän nästa vecka, men idag vankades det studiedag och eftersom jag är schemafri från skolan så kändes det skönt att vara med. Dagen ägnades åt en genomgång av Göteborgs stad nya internetportal (heter det så?) för förskolor och skolor.

Jag gick dit med inställningen att "det är ju verkligen viktigt för mig att vara med på detta.." och satt sedan halva dagen och funderade över vad jag egentligen gjorde där... Som 25-åring har man ju liksom vuxit upp med datorer, internet och allt vad det innebär. Jag kände att jag hade koll på funktionerna i portalen efter max en halvtimma. Jag fick hålla mig för att inte börja fnittra när en av mina kollegor frågade rektorn om man skulle  "sätta punkt efter www när man skriver adressen?!"

Alla är vi olika! :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Hanna

lycka till darling, tror du kommer fixa de galant!!



bisou

2011-01-10 @ 21:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0