Gott nytt år!

Ett nytt år, lika härlig känsla varje gång. Jag kommer minnas 2010 som ett häftigt, mysigt och annorlunda år - där jag genom vår underbara lilla kille har fått uppleva så mycket fint! Ser med spänning fram emot året som just börjat, jag undrar vad det kommer bjuda på..

Mitt löfte för året är att göra ett helsikes bra jobb, på mitt allra första arbete som förskollärare! Daniel, ja han lovar familjen att i år ska det köpas en större bil (så vi slipper sitta och trängas med packningen i knäet, om vi så bara ska övernatta en enda natt!). Och Skrutten, ja han har slagit på stort och lovat sin mamma och pappa att försöka få liiiiiite bättre tålamod och inte bli så vansinnigt ilsken så fort han inte får som han vill (eller så är det mammans och pappans förhoppning, hihi!).

Jag ska försöka återkomma i dagarna med små summeringar över året som gått! Nu ska jag slänga mig på soffan. Skrutten ville prompt starta det nya året redan 05.21 imorse, och har redan däckat för natten.

Ett fantastiskt nytt år önskar jag er, alla mina fina läsare! Kul att ni följer min blogg, och tack för de fina kommentarer ni lämnar. Ni gör mig så glad!

Kommentarer
Postat av: Carro

Det är så roligt med nya jobbet:)!!!

2011-01-01 @ 22:20:19
Postat av: Eva-Lena

Önskar dig all lycka med det nya jobbet och ett riktigt gott nytt år.

Kram

2011-01-02 @ 10:08:33
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Lollo

Johanna, det är väl vi som ska tacka dig, för en superkul blogg att läsa och följa, god fortsättning till hela familjen.

Kramar från Lollo

2011-01-03 @ 09:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0