Mot Smögen!

Idag startade vår morgon runt halv fem snåret, inte ok! Daniel ska på anställningsintervju nu på morgonen, så jag såg det som mitt mission att gå upp med vår lilla gangster. Tv:n i sovrummet sattes på med nya favoriten "Packa-Packa!" (Drömmarnas trädgård). I min fantasi trodde jag att jag genom detta genidrag skulle kunna köpa mig ett par minuters sömn medan Skrutten satt snällt och kikade. Icke sa Nicke, han bestämde sig istället för att hoppa på mammas mage och skrika "Iiiiiiida, iiiiiiiida!" (Rida, rida!). Godmorgon!

Nu packar och fixar vi, om ett par timmar sticker vi mot Smögen ett par dagar med fina vänner. Ska bli så mysigt!


Bad vid mysig sjö i Småland. I veckan hoppas vi kunna ta årets första dopp i havet!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0