Semester!



Busiga unge! Mamma älskar att få dela dagarna med dig..

Två veckor av min semester har redan sprungit förbi, men om resterande tre blir lika härliga som de dagar som varit så är jag mer än nöjd! :) Lite varmare temperatur hade ju inte varit fel, men det är jag troligtvis inte ensam i Sverige om att tycka... Sent igår kväll kom vi hem från drygt en vecka i stugan i Småland. Härligt har vi haft det, med helt ok väder och ett och annat bad-besök på mysiga stränder.

Nu väntar en vecka hemma i stan. Vi ska passa på att hänga med vänner, tillsammans och på egen hand (ja, Daniel och jag tänker faktiskt ta lite semester från varandra också, hihi, en mix är det bästa!) vi ska leka av oss på Benjamins bästa lekplatser, och förhoppningsvis bada! Nästa vecka sticker vi till Smögen ett par dagar med Benjamins bästis Anton och hans föräldrar - mys!

Ikväll blir det film mys här hemma. Vi ska se Baksmällan 2 och har laddat med chips och dip förstås. Jädrar, vad gött det är att sitta i sin egen soffa när man inte gjort det på ett tag :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0