Barnlediga!

Idag ringde Skruttens morfar till Daniel, och undrade om de inte kunde få låna sitt lilla barnbarn över natten. Daniel ringde genast till mig, och vidarebefordrade frågan. "Du svarade väl ja?!" gastade jag, innan jag ens hann fundera. Att vara mamma till en liten goding är verkligen det bästa i livet, men oj så lyxigt det känns att få vara bara för sig själva ibland.

Dessutom råkade det visst vara vår förlovningsdag idag. Passande! Så nu är vi nyss hemkomna efter god middag på restaurang. Nu väntar film i sängen. Imorgon bitti tar vi bilen mot Gråbo, hämtar vår efterlängtade lilla prins och åker tillsammans med mina föräldrar och bror till mammas kusin i Herrljunga. 44 personer blir vi visst som skall ställa till med en hejdundrande midsommarfest. Jag tror det blir toppen!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en trevlig midsommarfest!

2011-06-24 @ 13:01:49
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0