bebiiii!

Igår var det äntligen dags för första kusin-träffen för Benjamin och lilla Vincent. Ingen hosta eller förkylning kvar så nu kändes det ok att ses! Som vi har längtat!

"Bebiii", sa Skrutten så fort han fick syn på sin nya lilla kompis, och ville pussa och klappa precis hela tiden. Sin älskade moster brydde han sig knappast om, nu var det bara "Bebiii" för hela slanten :)



"Kan du säga Vincent?" frågar jag. "Tiiii-te" säger min stora lilla goding då, och skiner upp som en sol. Vilka underbara små kusiner, tänk vad kul de kan ha om ett tag! :)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilka goa små killar! Längtar efter er. Kram

2011-03-04 @ 12:31:24
Postat av: Evelinaa

Hur kommer det sig att Beni kan säga allas namn som finns i min närhet men vägrar att säga mitt? Detta vill jag att han lär sig innan vi ses nästa gång. Hälsa att moster blir ledsen annars. Hihi

2011-03-05 @ 22:11:38
URL: http://hihater.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0