Söndagsmys!

Jag var iväg en sväng på stan igår kväll med finaste Hanna, käkade god pasta och drack smarriga drinkar. Kände mig smått seg imorse (jag är visst ute och svänger alldeles för sällan just nu, haha!) men efter en skön sovmorgon kände jag mig redo att starta igång dagen!

Skrutten och jag lämnade Daniel hemma, hämtade upp min syster och Vincent och åkte hem till mamma, pappa och bror för lite mysigt söndagshäng. Vi fikade, promenerade i sköna vädret, käkade tacos och gosade med sötaste lilla nykomlingen som fyllde en månad idag! Perfekt söndag helt enkelt..



Stora lilla hjärtat, mumsar mormors vaniljbullar och spanar på fina kusinen.



Min syster har hyrt in en het modell att agera barnflicka åt hennes lilla gosse. Det är henne ni ser till vänster på bilden.. Eller nej förresten, det var ju visst min syster, som FÖDDE BARN FÖR EN MÅNAD SEDAN! Somliga har lätt för att återhämta sig ;) Eller återhämta sig förresten, hon var lika vacker som höggravid!



Mosters prins! Kärlek!



Små, små fingrar!



Promenix! Sol och klarblå himmel, love it! Fina lillebror kör min dyrbara last i mormorns gamla "dagbarn-sulky". I gråbo finns det omättat med resurser för små gossar!

Hoppas er helg har vart bra, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0