Det är..

..redan maj månad. Galet, vad fort tiden går!

Jag sitter och laddar upp lite foton för framkallning. Hade tänkt visa er ett par bilder ifrån vår mysiga helg, men det går seeeeegt med uppladdandet just nu så det får vänta. Vi ska äntligen få till en fotovägg i vår hall tänkte vi. Planen har funnits där sedan vi flyttade in, men vi har inte fått tummen ur förrän idag, hehe. Men herregud, det var ju bara ett halvår sedan vi flyttade hit, och Rom byggdes ju inte på en dag eller vad är det man brukar säga?! ;) Nä, men ärligt talat, min energi har legat på noll ända sedan dess - med uppsatsskrivande, nya jobbet (första heltidsjobbet någonsin dessutom) och så en liten vild goding på det! Jag har haft annat att göra än att fixa hemma med andra ord! Men nu börjar suget komma tillbaka, så nu ska vi nog få ortdning här så småningom..

Helgen har iallafall varit hur bra som helst. Benjamin, jag och mina föräldrar startade lördagen med att hälsa på min moster på jobbet, där de säljer traktorer, grävmaskiner och annat spännande som jag inte kan namnet på. Behöver jag säga att´min traktor-galna unge var helt lyrisk när han fick provsitta precis vilken maskin han ville? :) Därefter hann vi med ett fikabesök hos min farbor och faster så Skrutten fick leka lite med en av sina stora favoriter "Baji" (min kusin Albin). Sen hem för middagssovning och förberedelse av grillning. På kvällen kom Benjamins kompis Anton med föräldrar hit på Valborgsmiddag, mycket trevligt! Och idag har vi hunnit med både utelek på "vår" lekplats, och en tur till stan med Skruttens andra lilla kompis Melvin och hans goa mamma. MVG+ på helgen alltså, om ni frågar min lilla prins. Och för min del också förstås, som fått mysa till max med goingen.

Nu väntar söndagsmys i soffan!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0