Paris!



I Paris. Jag och mina fina barndomsvänner.

Så var vi hemma på svensk mark igen, efter en underbar helg i Paris. Vilken underbar stad! Jag åker mer än gärna tillbaka igen.

Våran korta weekend på två nätter förvandlades tråkigt nog till en ännu kortare när vårt plan blev inställt från Landvetter p.g.a skada. Istället för att ägna dagen åt att traska omkring på Paris gator tillsammans med vår underbara Hanna tillbringade vi den på diverse olika flygplatser i Europa. Fyra plan hann vi kliva på inom loppet av åtta timmar, varav vi startade och landade med tre av dem. Spexigt värre!

När vi väl kom fram (vid halv sex, istället för runt tolv som planerat) hade vi dock en urtrevlig kväll, och lika mysig var hela dagen och kvällen igår. Helgen får fem stjärnor av fem möjliga alltså, trots tråkiga förseningar!

Nu är jag galet trött efter minimalt med sömn hela helgen. Soffläge väntar alltså!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lavsund

Fem stjärnor av fem möjliga av mig med!!!! =)

2011-05-10 @ 21:12:49
Postat av: frida

vilket fint kort!

2011-05-22 @ 21:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0