Blivande storebror!

Jag har ju helt förträngt möjligheten att blogga från min iphone! Hur skönt som helst att ligga på soffan och slappa, samtidigt som jag delar med mig av min vardag till er :)

När jag hämtade min lilla trollunge på förskolan idag så hade en annan mamma placerat sin lilla bebis på bänken i hallen. Ja, medan hon klädde på storebrorn alltså.. Benjamin blev stormförtjust, knatade fram till den lilla prinsessan, och log stort. "åh, lilla gumman!" sa han, och klappade henne försiktigt. "hej älskling!" sa han sedan och gav henne en puss rätt på munnen, hihi. Mamman tyckte dock att hennes lilla tjej var nååågot ung för att skaffa pojkvän ;) min älskade lilla Skrutt, snart har du ett eget syskon att mysa med!

Nu ska jag återgå till halv åtta hos mig! Ja, på tv alltså :) kram!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Men åhhhh, mosters goding! Sötast i världen <3

2011-11-03 @ 07:20:10
Postat av: Carro

going!

2011-11-03 @ 19:44:29
Postat av: Lavsund

han e ju för gosig lilla B =)

2011-11-05 @ 10:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0