På stan med en liten vilde!

I torsdags var B och jag på stan en sväng. Lunch med Anna och Hanna, mina fina vänner, stod på schemat! Vi hann med en snabb sväng i några av mammans butiker och en väldans lång sväng inne i leksaksaffären (världens mest spännande grej, om ni frågar B!).

På Hemtex ville Skrutten prompt spatsera omkring på egen hand och det fick han förstås. När mamman klämde lite extra länge på ett lakan-set åt blivande småsyskonet tröttnade han dock, och bestämde sig för att smita..

Jag hann knappt bli orolig ens, förrän jag hörde ett välkänt litet fnitter och en busig röst som ropade på "mamma Johanna". Vart sjutton hade ungen tagit vägen?

Han hade gömt sig förstås, knappt en halvmeter ifrån mig. Inkilad bakom en stege, världens fiffigaste gömställe! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna L

Haha vilken liten going han är:) Skrattar lite för mig själv när jag va hos er sist och han blåste mina mackor först och frågade om de var lagom=)



2011-11-16 @ 09:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0