Glada lilla bebis!

Snart är han tre månader, vår lilla Fabian. Vilken nöjd och mysig kille han är, en glad liten bebis! Ja, på dagtid åtminstone. En timma före läggdags skriker han fortfarande som en tok, eller gnäller sig till sömns. Men när han väl kommit till ro någon gång runt sjutiden så sover han sedan gott för natten och vaknar bara för att äta. Så lite  kvällsskrik kan vi väl stå ut med :)



Han blir mer och mer intresserad av världen runt omkring sig. Vi har plockat fram babygymmet och där ligger han gärna och tittar med stora ögon på allt fint. Han pratar och pratar med sina leksaker, men bäst av allt är att prata med någon som pratar tillbaka förstås. Vi har långa pratstunder just nu, min minsting och jag. Vi pratar tills vi blir alldeles tårögda båda två! Jag blir tårögd för att ungen är så ruskigt charmig och söt och ungen blir tårögd för att det tar på krafterna att vara så ruskigt charmig och söt :)

Jag är så lycklig över att jag får vara mamma till detta lilla underverk. Tänk att jag är tvåbarnsmamma, till två fantastiska killar - det ni!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0