Längtar efter värme!

Längtar, precis som resten av Sveriges befolkning gissar jag, att värmen ska komma tillbaka. Kikade på bilder från påsken förra året och fnissade lite åt kontrasterna mot bilderna från påsken i år.

Påsken 2011 spenderade jag och Skrutten i Gråbo, medan Daniel var på 30års-fest. Vi gick till lekplatsen och lekte, plaskade med vatten på mormorns och morfarns altan - och käkade till och med påskmiddagen ute i solskenet på påskdagen ihop med alla mina syskon med respektive.



Benjamin, påsken 2011

I år träffades vi hela familjen igen, men på påskafton denna gång. Skrutten fick besöka samma lekplats och även plaska med vatten på altanen detta året med, men i något annorlunda mundering! :)



Kusinbus, påsken 2012

Denna påsken fick han leksällskap av kusin Vincent i trädgården, som bara var en liten, liten plutt förra året!



Mosters sötnos!

I år hade vi en ny liten plutt att gosa med (och spöka ut till påskgubbe, hihi!).



Myser med min minsta prins på en iskall lekplats!

Ja, påsken kom visserligen ett par veckor tidigare i år, men ändå - var är vårvärmen?!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka fina bilder, å du måste ju vara snyggaste mamman i stan :)



Kram Sandra

2012-04-17 @ 20:53:05
Postat av: annelie

Härligt! Alla småprinsarna på samma gång <3

2012-04-18 @ 09:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0