Två små bröder

På tal om inlägget med de små påskgubbarna skrev min moster:

"Oj vad Fabian och Benjamin är lika! Det har jag inte sett förut.. :)"

Och ska jag vara ärlig så har inte jag heller riktigt sett det, förrän jag laddade upp påskbilderna, hihi. Vi får ju alltid höra att Benjamin är så lik sin pappa och att Fabian är så lik mig, men de är ju definitivt lika varandra också. Så de har nog fått lite av varje såklart! Kolla in dessa två bilder på våra gossar, inte så olika va?! :)






Benjamin är fyra månader på bilden om jag inte minns fel och Fabian är bara två. Storebror hade något rejälare kalufs när han var bebis, hihi!

Älskade ungar!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Lika eller ej, två av världens finaste pojkar är de iallafall! <3 Mosters älsklingar!

2012-04-26 @ 20:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0