Mina små troll..

I förmiddags knäppte jag ett par bilder på min lilla solstråle, som fyller sex månader imorgon. När han satt där på sängen, iklädd bara blöja och med mina favorit-påslakan som bakgrund, så insåg jag att Benjamins sexmånadersfoton ser likadana ut. Samma säng, samma lakan, bara blöjan - men ett annat sovrum och en annan gosse förstås! Så idag får ni se dem båda två. Mina fantastiska små söner, sex månader gamla.
 
 
 
 
 
 
Syskonlika är de ju definitivt. Men vem som är vem syns på ögonfärg (Fabians har börjat bli mellerade med brunt i mitten precis som mina, medan Benjamin har Daniels blå), hårmängd (Benjamin hade ganska långt och mycket hår redan då han föddes, även om det runt sex månaders ålder var lite glest på sina ställen. Fabian börjar få lite tätare mellan hårstråna, hihi, men de är ljusa och korta så de syns inget vidare!) och färgen på väggen förstås. Saknar färgen i vårt gamla sovrum! Tjocka och glada är de båda två dessutom, gullungar!
 
Kram!

Kommentarer
Postat av: Carro

Herregud vilka godingar!!!ses på fredag:)

2012-08-06 @ 09:23:29
Postat av: Charlotte

Gud va fina de är era prinsar :) Jag har verkligen världens finaste kusin barn <3

2012-08-06 @ 22:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0