Sköna sol!

Har haft en perfekt dag i solen. Lämnade av en lycklig kille på förskolan imorse. Vad han älskar sin förskola! Och vad jag älskar att han älskar den! Nu är han en av de "stora" killarna i gruppen, han och tre till grabbar. Vilket kompisgäng! Och så ett par något yngre kompisar med förstås. Är så glad att han hamnade just där, med de bästa fröknar man kan önska sig. En plats att utvecklas på, precis som det ska vara!

Sedan begav jag mig mot vännen Johanna och lilla Leo. Fika och pratstund i solen på hennes gård medan gossarna sussade gott.

Därefter hem för lunch och pytteliten powernap. Hämta upp min glada stora pojk och ta spårvagnen mot stan.
Mötte upp Hanna och min syster med Vincent utanför Trädgårdsföreningen so
är ett enda stort barnkalas nu under kulturkalaset. Karuseller och annat spexigt. Jippi! Fabian lattjade i vagnen i två timmar, lekte med sina fötter, skrattade och kollade på folk utan så mycket som ett litet pip. Nöjda lilla unge!

Väl hemma igen möttes vi av smarrig tonfisksallad till middag. Bästa Daniel! Pojkarna är nu nattade sedan länge och jag sitter på trappan med en kaffe och tidning och myser.

Sa jag att vi haft en perfekt dag?

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0