Fredagsmys!

Ikväll lämnade jag mina killar hemma och åkte hem till vännen Hanna (inte samma som igår, hihi) för fredagsmys. Vi köpte indiskt, mumsade godis (mest jag) och tryckte i oss varsitt ordentligt lass med maräng swisch! Skönt att sticka iväg på egen hand, inom en snar framtid kommer jag ha sällskap av en liten hungrig bebis var jag än åker :)

B var mycket nöjd över att fredagsmysa på egen hand med pappa ikväll. De mumsade chips och myste i soffan innan jag åkte. Skrutten tyckte det var så mysigt att han bestämde sig för att skippa sitt Bolibompa för en kväll. "Vi stänge av TVn pappa! Vi ha fedas-mys istället!" sa han nöjt samtidigt som han stängde av TVn, haha! Att mysa med pappa utan något som störde var tydligen grejen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0