Hej från amningssoffan!

Hade nästan glömt hur mycket man sitter ner och ammar med en liten bebis, hihi. Praktiskt med en iphone så man kan kika bloggar och annat under tiden.. När man inte sitter med näsan nedborrad i det lilla bebishuvudet och insuper bebisdoft förstås!

Fabian och jag har vart en sväng hos fina Nina på frukost idag. Sen har jag hunnit med att vila, förbereda middag och käka lunch. Att hemmet ser ut som ett bombnedslag blundar jag för, det får man väl som nybliven tvåbarnsmamma? :)

Nu ska vi strax promenera iväg till förskolan och hämta den lilla storebrorn. Solen skiner från en blå himmel, så eftermiddagen tänkte jag att vi ska spendera på lekplatsen. Det gjorde vi igår med, men då var vädret inte i närheten av lika skönt som idag. Fast det var det visst bara mamman som brydde sig om, Benjamin är en riktig ute-kille minsann!

Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0