Nybadad!

Första badet avklarat för lilla Fabian. Så skönt tyckte han!

Nu är det påklädning som gäller, sen ska vi ta en promenad i solen för att hämta den lilla storebrorn. Han är på förskolan en liten sväng idag. Vi hade egentligen tänkt att han skulle vara hemma tills Daniel började jobba igen, men han har pratat om och längtat efter kompisarna hela veckan så det kändes som att det var skönt för honom att komma dit idag.

I eftermiddag får vi besök av Hanna, Carro och Noa. Det ser vi fram emot!

En skön fredag önskar jag er! Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fin du är morfars minsta gubbe

2012-02-17 @ 16:00:41
Postat av: Sandra

Bilden av honom räddade min dag, en riktig sötnos!



Kram Sandra

2012-02-17 @ 21:28:55
Postat av: Moster Lisa

Åhh, vad söt han är. Önskar verkligen jag blir av med min dunderförkylning så snart som möjligt så jag kan komma och beundra på nära håll! Kramar

2012-02-18 @ 11:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0