Utskriven!

Så blev den lilla herrn i familjen äntligen utskriven från neonatal. I förmiddags var vi där för sista dosen antibiotika, tog nya prover och skrevs ut av barnläkaren. Så skönt!

Jag har just nattat min stora lilla goding och Fabian har slocknat i pappans famn. Jag tror minsann jag tänker krypa i säng redan nu jag också. Det har blivit minimalt med sömn dessa dagar och det känns i kroppen och själen kan jag lova!

Snart, mina vänner, ska jag bli lite mer social.. Jag ska bara försöka återhämta mig lite först :)

Kram till er!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Verkligen lycka till med livet som tvåbarnsmamma, kommer du klara galant. Förstår att det känns gott att vara hemma med hela familjen. Borta bra men hemma bäst, heter det ju:) Hjärtekramar från Lollo!

2012-02-12 @ 13:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0