"Är det min?"

Benjamins bästis fick en lillebror för två veckor sedan. Efter att vi sett honom första gången kändes det plötsligt som att han förstod hela storebror-grejen lite bättre. "Min bebis komma ut snart!" har han sagt flera gånger sedan dess.

Idag fick vi besök av familjen igen. B studsade genast fram till lilla William för att klappa och gosa. Sen pep han in på sitt rum med kompisen för att leka. Nästa gång han kommer tillbaka till vardagsrummet så ligger bebisen i Daniels knä. Benjamin gick fram till honom igen, klappade honom försiktigt på huvudet, vände sig till oss och frågade: "E den min?"

Älskade lilla unge, snart kommer din bebis, men inte riktigt så snart :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

mosters älskling, undrar om det blir lika roligt när bebisen skall sno mamman en del, hihi <3

2012-01-02 @ 22:05:15
URL: http://finest.se/evelinaandersson
Postat av: Ylva

Haha! Så go han är! Näe, lite till får han vänta på lillasyster tror jag att de blir :)



Ja, om några år så kommer dom slå igenom, hoppas bara att Meya vill sjunga istället för å vara trummis :) Tänk om hon skulle få större muskler än pappa?! Haha!

Puss på er!

2012-01-03 @ 10:50:04
URL: http://pylvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0