Lekplatshäng!

I förmiddags när jag lämnat B på förskolan stack jag iväg en sväng till Backaplan för lite ärenden. Ståbräda till vagnen och snuttefiltar till bebis stod på inköpslistan. En och en halv timma var jag iväg och kände mig heeeelt slut när jag väl åkte hemåt, hjälp vad tjock jag är! Komsi, komsi lilla bebis, nu längtar mamma efter dig! Dessutom hittade jag varken snuttefiltar eller ståbräda, en meningslös tripp helt enkelt...

Efter lunch och en timmas skön vila hämtade jag min lilla prins och så begav vi oss mot lekplatsen. Och där är vi kvar än och njuter av sol och blå himmel. Men kallt är det! Snart vänder vi hemåt för att förbereda middag och vänta på pappan..

Hoppas ni har en skön dag!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vi vet ju inte vad det ska vara för färg på snuttetrasorna!Ska du köpa det innan? Puss

2012-01-11 @ 16:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0