Saker de säger...

Det blir mycket Benjamin-citat i bloggen just nu. Men det beror helt enkelt på att han säger så vansinnigt mycket kul, samtidigt som bloggen är ett väldigt smidigt sätt att få det bevarat. Dessutom vet jag att fler av er gillar att läsa om hans små lustigheter.. Och ni som inte gör det, ni får helt enkelt låta bli :)

Hur som helst, idag smakade vår going på majonäs för första gången i ren form. Om han gillade det? Tydligen inte, betyget blev nämligen: "Ja inte tycke om den majonäs-sprejen!" Haha!

Nu har jag just placerat min tjocka rumpa i soffan. Filmkväll med en gigantisk godisskål väntar (nej, jag försöker definitivt inte göra något åt min för stora bakdel, jag är ju höggravid för sjutton!). Hoppas ni har en mysig söndagskväll!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0