På landet!

Mina små gossar och jag lämnade Göteborg i förmiddags. Jag lyckades på egen hand packa för två nätter (dvs hälften av vårt bohag) ta hand om en vilde och en gosig bebis, bära ner packning plus barn till parkeringen och slutligen stuva in allt i bilen. Puh!

 

Båda barnen sov sedan hela vägen till slutdestinationen - min farmors och farfars sommarställe. Här ska vi mysa i dagarna två med min farmor, farfar, vovven Gustav, mina föräldrar och min syster med Vincent. Mysigt!

 

Benjamin är helt salig för här finns så mycket att göra. Han vill vara ute non stop och busa. Hunden Gustav däremot är han hemskt rädd för och vill inte klappa honom. "Jag brukar klappa någon annan hund!" sa han bestämt till min farmor när vi kom. "Men han vill bara nosa på dig, han tycker att du är en gosig pojke.." försökte jag, varpå ungen förtvivlat utbröt: "Men jag är ju ingen pojke! Jag är bara en LITEN pojke!" :) Fast att hålla honom i koppel går tydligen fint!

 

Nu blir det snart grillmiddag. Kram på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0